To damn good to be true

Ska strax åka iväg och titta på senaste avsnittet av true blood hemma hos matilda :) jag blir galen på den serien, det blir bara sjukare och sjukare men ändå blir det aldrig för galet för att man ska kunna titta. På något konstigt vänster så lyckas dom hitta på saker som är sjuka nog att kunna funka och intressanta nog för att man inte ska kunna sluta kolla :P det är det som kallas lyckat! Nu har halva tredje säsongen gått och jag fasar redan för att behöva vänta ända till juli NÄSTA år på nästa säsong. (om det blir en nästa säsong, det vet jag egentligen inte men jag lever på hoppet)


Mr Eric Northman, MUUUUMS YUMMIE SMASK! Edward Cullen kan slänga sig i väggen tusen gånger om
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0