Torsdag

Har haft en mysig dag med Jennifer och hennes moder. Först var vi och köpte garn, men jag kunde inte vara så länge i affären för det sved i mina ögon (kan någon svara på varför??) så jag väntade utanför på dom i typ 30 minuter xD lagom kul, men jag fick en ny vän iallafall. Ett litet barn med en orange studsboll som jag fick kasta iväg hela tiden så att hon kunde springa och hämta den...lite som apport fast med barn istället för hund^^

Sen var vi och köpte smultronpuss mitt ute i ingenstans någonstans och vi råkade visst även få med oss lite onyttigheter :P En fika senare så hamnade vi hos anita och satt där hela kvällen. Trevligt trevligt!

För övrigt så ringde min pappa och talade om att han var på kreta, jag blev inte alls avundsjuk ;) Jag vill också vara utomlands på en liten ö i medelhavet och ha det varmt och skööönt, men vänta, jag ska ju snart FLYTTA till precis ett sånt ställe fast lite längre söderut :O oj så synd :P

Ser inte alls dumt ut om man frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0