Back in business

Det känns skönt att vara igång med träningen igen efter att ha vart sjuk heeeeeeela veckan. Jag har bara sprungit runt och försökt vara trevlig och gjort mitt bästa för att ignorera mina svullnande mandlar och mitt irriterade svalg. Men nu så! Nu blir det åka av vill jag lova :)
Jag är frisk, jag är lite lätt galen och jag har vart rastlös alldeles för länge!
Ett pulspass och ett danspass blev det idag :) fast mitt vänstra knä hoppade och hade sig lite under utfallsstegen på pulspasset, det var lite oroväckande...men men, what doesn't kill you makes you stronger!
Nej, lite nudlar på det här och sen iväg för en fredagsdejt med Tilda :) det blir fika, girltalk och förmodligen massa skitsnack också...(nej! girltalk och skitsnack går inte under samma kategori ;)!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0