Barndomsdrömmar

När jag var liten (alltså typ mellanstadieåldern) så ÄLSKADE jag Nsync. Jag tyckte dom var typ bäst och snyggast och allt annat positivt...dock så har jag tagit mitt förnuft till fånga på senare år :P jag tycker fortfarande att nsync har gjort ganska skön musik, men det finns många andra som har gjort minst lika bra och bättre :)
Men under min tid av besatthet så var jag dessutom helt gaaaaaalet förälskad i en av medlemmarna. Klassiskt jag vet. Typ alla tjejer i den åldern var kära i någon kändis, antingen en backstreet boy, aaron carter eller som i mitt fall en nsync-kille!
Jag var kär i J.C. Jag hade såna fantasier om honom också...det är sjukt vilka "vuxna" fantasier jag hade när jag var så liten ;)

Fast JC är ju knappast ful idag heller, jag tror inte jag hade blivit ledsen om jag hittade honom under en sten typ :P Fast hans ögon ser lite creepy ut...nästan dimmiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0