Dagens I-landsproblem

Jag har ett megasuperjättegigantisktheltgaletstort problem. Mina dansskor luktar grymt äckligt men jag vågar inte tvätta dom i maskinen. Limmet släpper ju jättelätt bara av användning liksom, hur kommer det gå i en tvättmaskin.
Jag diskuterade detta med Madde på bussen igår, vi kom fram till att det bästa är nog att frysa dom?

Men försvinner lukten då? Det måste det väl göra?
Herregud, jag känner mig enormt okunnig just nu^^



Jag chansar, ut på balkongen med dom! Hoppas bara dom inte snöar igen. Jag får ställa dom nära väggen.
Kommentarer
Postat av: Heidi

det finn spray att köpa mot det! har sett det på stadium på a6 tror jag :) kan vara en värd investering:)

2010-02-03 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0