Dags att ta tag i livet..

Imorgon börjar allvaret igen. Sista terminen innan studenten ska ta sin början och jag känner mig faktiskt riktigt taggad. Det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen, jag har ju trots allt inte varit i skolan på typ 12 veckor..
Fast när jag väl har börjat så bara vet jag att jag kommer önska att jag slapp skiten igen :P men jag går ju bara en vecka och sen har jag lov så jag antar att det inte blir något större problem. Har dessutom fått världens softaste schema den här terminen, jag börjar halv ett måndag, tisdag och onsdag. Nu får jag igen för allt mitt slitande och fullspäckade scheman genom åren :)

Nu blir det lite chill innan jag intar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0