Espresso house

Frälsaren är kommen! Praise the lord :)
Espresso house har öppnat på a6. Att jag kommer springa dit och köpa chai latte varenda rast typ var väl kanske ingen överraskning. Och vet ni vad det bästa är? Dom säljer chai pulver på espresso house :) så nu kan jag köpa hem pulver och göra chai lattar hemma utan att behöva åka upp till stockholm varje gång jag vill ha pulver :)

Dessutom så är ju espresso house ett krav för att en stad faktiskt ska få gå under namnet stad. Det är ju nästan pinsamt att inte ha espresso house!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar din blogg linn, fortsätt uppdatera så som du gör nu :p

2010-02-28 @ 20:10:59
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

självklart han jag ju aldrig fika där innan jag for hem satan oxå :/! btw bra blogg :D

2010-03-03 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0