Hey there I'm using Twitter

Nu har jag blivit ett offer för Twitter, tack vare Julia :) Men det kan ju vara ett trevligt avbrott från facebook som håller på att förfalla totalt. Det är ju alltid helt dött på fb nu för tiden..
Min historialektion håller nog förhoppningsvis på att lida mot sitt slut nu, sen blir det första svenska C lektionen, jag tror det kommer bli toppen! Svenska C är ju tydligen nästan bara muntlig så där lär jag ju inte få några problem :)

Som tur är kommer vi byta klassrum innan den lektionen eftersom här kan man ju inte sitta! Sandra sitter och målar sina naglar med ett nagellack som stinker värre än något annat jag någonsin har varit med om. Man blir nästan lite hög här :)

TjolahejLinn heter jag på twitter för övrigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0