Hungrig!!

Min mage låter som en flygplansmotor just nu. Fy fan va hungrig jag är!
Om en och en halv timme får jag gå och äta, men eftersom det är fisk i skolan (vilket jag vägrar stoppa i mig) så blir det troligtvis att lalla bort till coop och köpa lite frukt eller något...äsch vem försöker jag lura? Det lär ju bli godis^^

Vilken tur att det snöade lite till inatt förresten! Vi som inte hade någon snö innan, det var ju välbehövligt^^
Nej om jag skulle ta och sluta babbla om massa strunt och ta tag i min kalla kriget uppgift istället? Fast jag måste nog kolla min facebook, twitter och hotmail först...för säkerhets skull ;)
Kommentarer
Postat av: Tilda

Snart kommer isbjörnarna så vi måste nog fly, vad sägs som ngt riktigt, riktigt varmt ladn :D

2010-02-25 @ 13:48:44
URL: http://cantfeelit.blogg.se/missd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0