It's a damn cold day

Precis när man trodde att vädret håller på att vända så blir det helt plötsligt lite värre. Varför??

För övrigt så drömde jag helt sjukt inatt igen. Jag tror jag har demoner i huvudet eller någonting^^ det här är ju helt galet. Inatt drömde jag att jag och Giselle (en från dansvärlden) skulle sova över i ett litet hus mitt i typ en hästhage(?)! I källaren på huset var det typ en danssal, och där uppe var det ett kök och ett badrum men inget sovrum xD Sen försvann Giselle och jag typ sprang runt och letade efter henne i hela huset (som var jättestort helt plötsligt). Då kommer han som äger huset och tittar in genom fönstret rakt på mig, hans ögon var helt svarta det såg sjukt läskigt ut. Sen såg jag hur dörrhandtaget drogs ner. Fast dörren var ju på andra sidan rummet så det kan inte har vart han eftersom han fortfarande stod utanför fönstret. Hur som helst så hann jag aldrig se vem det var eftersom jag vaknade då...
Sjukt läskigt! Kan jag inte få sova i fred^^
Kommentarer
Postat av: Göran

Solklart fall av besatthet! demoner är inte att leka med!



http://www.youtube.com/watch?v=o-4f_NMUxcY

2010-02-12 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0