Mycket ska man vara med om..

En händelserik dag har det varit idag vill jag lova...
Först var jag med Jennifer uppe på IKEA och inhandlade lite grejer till hennes rum. Hon ska dekorera om hela sitt rum och har anlitat mig som inredningsrådgivning :) det gillar vi!
Jag älskar inredning, det är så galet kul att bara springa runt och hitta massa fina saker och sätta ihop det till en snygg kombination. Speciellt eftersom Jennifer har så neutral färg på sina väggar, då är det bara att gå loss med vilken färgskala man vill :)

Hur som helst...när vi kom upp till IKEA så låg det en stackars liten gubbe på parkeringen helt medvetslös, han hade fått en hjärtinfarkt. Han andades inte och hade ingen puls och stackarn var helt blå. En tant (som vi trodde var hans fru men det visade sig sen att det var det inte) ringde ambulansen och en man kom ifrån ingenstans och började med hjärt och lung-räddning.
När ambulanspersonalen hade hållt på en stund så fick dom en puls och tog med sig honom till sjukhuset.
Läskigt!

Sen var vi och tog en liten fika med Jennifers mamma innan jag åkte hem.
Väl hemma så tryckte jag i mig en snabb måltid sen stack jag iväg för att träffa matilda och gå ut för att kolla på hockeyn. Hv spelade mot Timrå, 2-2 slutade det.

Allt som allt så har det vart en bra men händelserik dag! :)

Nu blir det sängen, sen upp klockan ett och kolla på rangers matchen, förlorar dom idag igen så blir jag tokig!!

Vin måste man ha när man kollar hockey, hur skulle det annars gå ihop sig?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0