Sämsta natten på länge

Inatt har jag sovit sämre än vad jag har gjort på länge. Jag vaknade och somnade om vartannat och kollade på klockan typ en gång i halvtimmen..Drömmarna var inte att leka med heller, det var helt galet!
Först så drömde jag att jag typ var ute och gick, jag tror jag skulle hem från Matilda för jag gick typ vid liljeholmen. Fast det var lite sjukt för efter att jag hade gått under tunneln vid ciggarren så var jag helt plötsligt i rådhusparken :P
Jag gick och lyssnade på musik och helt plötsligt känner jag hur någon tar tag i min arm och drar till, då vaknade jag! Läskigt var det ^^

Sen drömde jag något annat sjukt där jag inte riktigt vet vad som hände, jag kommer inte ens ihåg. Jag vet bara att jag var precis vettskrämd när jag vaknade.
Jag hatar såna nätter, hoppas jag får sova ordentligt inatt iaf.

Nu ska vi prata om OS (?) i historian...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0