Söndagsmys

Har precis kommit hem från den klassiska söndagsfikan med Tilda :) vi hade supermysigt som vanligt och idag var det heta samtalsämnet killar!
Alltid lika trevligt att prata om måste jag säga.
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och somna hyfsat tidigt, det har blivit alldeles för många sena kvällar på sista tiden. Imorgon blir det att titta balklännningar med Tilda och sen dubbla danslektioner :)
Men vänta! Är det inte något mer som händer imorgon? Fan, jag vet att det är något.....Hmm...Jo just det, JAG FYLLER ÅR!! Happy birthday to me om typ 1½ timme :) Höhö!



Så här fina är vi när vi fikar. Tjusigt värre! (Två av bilderna är visst helt suddiga xD jag kan fan inte fota)

Godnatt på er alla mina hjärtan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0