The Linn awards

Så var det dags för min alldeles egen prisutdelning :)
Grammy awards igårkväll var helt outstanding, jag är väldigt glad att jag lyckades hålla mig vaken. (Jag trodde verkligen att jag skulle faila totalt och somna vid typ halv ett)
3D föreställningen som skulle vara någon form av hyllning till M.J var lite av en besvikelse men det var ändå en kul grej. Han förtjänar verkligen att hyllas på alla sätt och vis den mannen!

Men nu till mina alldeles egna priser:

Priset för galnaste outfit går till..............Lady Gaga!

Hon ser inte riktigt klok ut någonstans :P Men ändå måste jag beundra henne, hon är ju inte rädd för att sticka ut tjejen! Men ändock så blir den sci-fi inspirerade klänningen och de glittriga platåskorna lite för mycket.....

 

Priset för den absolut utan tvivel fulaste frisyren går till..................Rihanna!

 

 

Allvarligt talat? Lilla gumman, vad tänkte du nu? Det ser ut som att en morotskaka och en påfågel har parat sig mitt på huvudet på henne.

 

Mitt sista pris går till damen med hetaste framträdandet, nämligen........Beyoncé!

 

Beyoncé lyckades även slå rekord under nattens gala. Hon slog rekordet i mest vunna priser av en kvinna under loppet av en enda kväll. Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0