Up and away

Har nu precis vart hemma och ätit mig mätt på lite riktig mat istället för den där skumma röran som serverades i skolan idag. Nu ska jag dra mig iväg igen för att möta upp Jennifer. Vi ska gå och kika lite i affärer och ta en liten mysig fika :)
Jag älskar att fika! Man kan ju typ aldrig få nog. Det är helt galet va mysigt och härligt det är att gå ut och fika. Fika hemma är inte alls samma sak, det blir typ lamt....
Strunt samma! Nu måste jag ta och röra på mig så jag inte blir försenad som vanligt. För en gångs skull tänkte jag att jag skulle vara i tid :P
Kommentarer
Postat av: emelie

åh tack lilla vän! nu är jag på fötterna igen. underbart!! saknar dock friskis :( dröjer ett tag innan jag kan träna igen, det suger! men bättre än en sten i gallblåsan :) hoppas det är toppen med dig!



KRAM

2010-02-11 @ 18:21:19
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0