Vad är det för dag egentligen?

Från att jag vaknade imorse tills för bara någon timme sen så var jag heeelt övertygad om att det var söndag. Jag var verkligen helt säker, men som tur var så hade jag grymt fel!

Igår kväll var jag ju som sagt ute med Tilda (http://cantfeelit.blogg.se/missd/), Jennifer och Sandra. Det var superkul men idag ska jag som tur är bara ta det lugnt med Anna :) Det blir melodifestivalen så in i norden! Sista deltävlingen ikväll, det får inte missas^^

Nu har jag precis kommit hem från en lunch med mormor och en tur på a6, om en stund blir det att dra mig hem mot Anna och tagga en kväll full med schlager och massvis av mina och Annas intellegenta konversationer ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0