Välkommen slask

Det regnar! God bless rain! Nu kanske vi äntligen kan bli av med all den här gräsliga snön och gå vidare med våra liv. Det enda negativa med regnet är att skorna kommer bli förstörda...skinnskor blir förstörda av allt vägsalt som fortfarande ligger kvar och mockaskor/tygskor blir förstörda av allt vatten och smuts. Det är bad!
Men jag kan offra ett par skor för att slippa all denna snö :)

Projekt och företagande redovisning är det som väntar mig nu, sen på lunchrasten MÅSTE jag ta mig bort och köpa en cola zero. Jag är helt galet sugen på det! Jag fattar inte vad som har hänt, jag har nog gått och blivit beroende...men vad gör det? Det är ju sååååå gott!
Kommentarer
Postat av: Julia

Bara så du vet så tycker jag din blogg är massa bra :) / Julia (Annas kompis) ;)

2010-02-26 @ 10:03:22
URL: http://nevertoopersonal.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nån måste ju säga som de är ;)

2010-02-26 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0