And the grammy goes to....?

Klockan 2 inatt går årets grammisgala av stapeln. Så om jag lyckas hålla mig vaken tills dess så blir det att pendla mellan matchen rangers vs. avalanches och galan :)  Stressigt värre!

Beyonce är nominerad till en herrans massa priser, även lady gaga har lyckats knipa åt sig ganska många nomineringar. Britney har dock bara lyckats skaffa sig en nominering för låten Womanizer i kategorin Best dance recording...vi håller på brittan i den kategorin!



Soundtracken till både True blood och Twilight har också lyckats ta sig in på nomineringslistan. Det verkar som att vampyrer inte bara är stekheta på videomarknaden, nu har dom nästlat sig in i musikbranschen också ;)
Heja på säger vi till det! Jag kan knappt hålla mig tills nästa säsong av True blood kommer ut, juni känns galet långt bort just nu.
Twilight och True blood är alltså nominerade i kategorin: Best Compilation Soundtrack Album For Motion Picture, Television Or Other Visual Media.



I'm so excited!

Update:
Tack vare Annas (http://hattifnaatt.blogg.se/) fantastiska uppmärksammande så insåg jag att jag hade glömt det viktigaste av allt! Hyllningen till Michael Jackson som kommer visas på galan där hans barn kommer delta. Showen ska tydligen visas i 3D vilket kan bli ganska spännande (typiskt M.J, han hade varit stolt) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0