Coffehouse

Är precis hemkommen från en liten fikastund med sanna och anna (jag älskar att de två rimmar :))
Det var en mysig stund bortsett från att vi allihopa var extremt sega och de hade slut på chai pulver! Hur kan man låta detta hända? Jag fick nöja mig med en snickerslatte. Jag hade aldrig smakat den innan men den var faktiskt helt okej. Dock så tycker jag att dom borde köpa in nytt chai snarast!



Nu ska jag strax möta upp lilla jennifer för en eventuell bio. Vi hade velat se luftslottet som sprängdes men det verkar vara lite ont om platser på den så vi får se vad det blir. Finns det bara tråkiga filmer så kanske det får bli en fika igen :P Någonstans där chai pulvret inte är slut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0