Pepparkaksbak

Idag har jag och Tilda bakat pepparkakor :) Lite sent ute kan man tycka men det är väl tanken som räknas?
Efter någon timme eller så tröttnade jag på att följa formarna så jag började skära ut mina egna små fina motiv med en kniv. Jag lyckades göra ett äpple, en snögubbe (som blev bränd) en kanin och en JÄTTESNE gran :)
Sen gjorde jag även en pacman, ni vet den där gule lille grejen som blir jagad av spöken när den äter prickar... men den blev inte godkänd av matilda eftersom man tydligen inte kan baka en stor boll i ugnen...glädjedödare! ;)

Men den skapelsen jag nog är mest stolt över är min avbild av Victoria Beckham:



Lägg märke till att hennes ben är olika långa :) det beror så klart på att hon har fått problem med benen efter att ha spatserat runt i höga klackar i så många år....det var meningen att det skulle vara så...jag lovar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0