Crank it up a knotch...or two

Till hösten 2010 är hög midja och galet höga klackar ett måste! Några av de absolut snyggaste höstplaggen hittar man hos topshop. Min personliga favorit i deras kollektion är nog den här kjolen

Men eftersom jag även är ganska svag för skor så kan jag lägga till att dom här pärlorna definitivt kommer finnas i min garderob innan höstens slut

Dom är höga, dom är fodrade, dom är stylish och dom är perfekta för att vandra längs sveriges iskalla gator under vinterhalvåret :)

Kommentarer
Postat av: Göran

Nu är jag ett stort fan av riktigt låga midjor, men inom avdelningen klackar får det gärna vara K2-höjder. Så köp! :)

2010-07-30 @ 16:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0