I need friends

Friends (aka "vänner") är min nya drog. När jag säger "nya" så menar jag självklart att jag länge har vart beroende men inte har kommit ut ur dvd-boxen förrän nu :)
Hade jag vart en del av gänget i vänner så hade Rachel lätt vart min bästa vän och jag hade vart upp över öronen förälskad i Chandler. INGEN är lika rolig som han, det finns inte en människa i hela världen som kan slå honom!
Men oroa er inte, jag är fullt medveten om att han inte finns på riktigt och jag ska inte börja jämföra alla killar jag träffar med honom :P bara man kan få mig att skratta så är jag nöjd :)

Anledningen till att jag sitter och tjattrar om en gammal tv-serie är att jag och Anna idag har fortsatt på vårt vänner-maraton som vi påbörjade innan jag åkte till sthlm :) Vi såg nästan klart säsong 3 idag minsann.
The very best of Chandler:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0