Diskussion

Min morgon började med en ganska intensiv diskussion om 50-talet på historian. Jag, julia och Carro vädrade våra åsikter i ca en timme, men nu är det rast.
Jag är verkligen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt död idag. Jag känner mig som en kringvandrande zombie. Det var ingen lek att ta sig ur sängen imorse kan jag säga, det blev en evig kamp mellan mig och mitt täcke :P men jag segrade till slut och lyckades komma till skolan...i tid till och med.

Idag är det historia och svenska som står på schemat, sen blir det lite träning och sen PLUGG hela kvällen. Som tur är så har jag laddat upp med kaffe och mörk choklad hemma så att jag kanske ska kunna klara kvällen utan att säcka ihop.

 

Den här bilden beskriver ganska bra hur jag känner mig idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0