En soft fredagkväll

Nu har jag kommit hem efter en middag med mina älskade systrar, men jag ska nästan direkt kila iväg igen.
Det blir bara hem och slänga upp ett blogginlägg och sen sticka till coffehouse och möta Sandra och Julia :)
En chailatte känns som den perfekta avslutningen på min chill-fredag!
Det har bara gått den softa vägen idag. Först var min morgonlektion typ inställd (vi behövde inte komma eftersom det var studentfest igår :P) sen var det mina favoritpass på friskis, en god middag (som jag slapp laga själv...som om jag någonsin gör det) och nu då alltså en fika.

Låter inte det som en superskön fredag?

Förresten så funkar min ipod igen. Tekniken alltså. Jag kommer aldrig förstå mig på den...men så länge det funkar är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0