Godkväll mina vänner

Har vart hos Sanna och spelat monopol (chockerande va). Det känns som att jag spelar monopol jämt nu för tiden :P och ändå vinner jag aldrig. Jag kom sist idag igen, som vanligt. Evejävul är nu regerande svensk mästare.
Nu blir det chill med en kopp te innan jag intar sängen. Efter min mindre bra sömn inatt så lär jag behöva sova ordentligt ikväll.

För övrigt så spelar rangers inatt, men som sagt så lär jag inte sitta uppe och titta :P men ikväll känner jag på mig att dom vinner så jag ser fram emot att gå in på deras hemsida imorgon på morgonen och se ett vinnande resultat ;)

Alla foton är nu klara för min ANT-kampanj också, det kommer nog faktiskt bli ganska bra :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0