Godnatt

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Har dansat, duschat, ätit knäckebröd och kollat mina facebookspel ;) men nu så ska jag sova sova sova!

Det är så underbart skönt att krypa ner i en nybäddad säng när man är nyduschad. Jag tror nästan att det måste vara en av de skönaste saker som finns^^
Det är nästan så att jag skulle vilja byta lakan varje gång jag duschar men det blir så hiiimla mycket tvätt då :P

Imorgon är det skola, massa dans + träning, date med Tilda och Desperate housewives + cougar town + säsongspremiär av gossip girl :) BRA DAG!
Kommentarer
Postat av: Annna

stop stuling mina åsikter about nybäddade sängar :O endast JAG får ha de åsikterna

2010-03-08 @ 22:58:38
URL: http://hattifnaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0