Grrrrrrrrrrr..

Ibland kan man ju bli tokig för mindre. Jag har en enda lektion idag, men när jag kom till skolan så började det med att jag fick sitta och vänta i typ en halvtimme på min lärare. Sen när jag tröttnade på att vänta så gick jag och pratade med en annan lärare och fick då reda på att Johan som jag skulle ha haft har åkt iväg på ett möte.
Eftersom han inte har gett mig någon uppgift och inte svarar i sin telefon så sitter jag alltså här nu helt sysslolös. Men om han inte han kommit tillbaka innan rasten vid halv två så sa Karin att jag kan få åka hem.

Sjukt dålig stil att bara skita i elever så där! Så sur blir jag, det var ju onödigt att jag ens åkte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0