Hapy happy happy

Solen lyser himlen är blå vad det är skönt att leva då...tralallalallalala
Jag kan visst inte resten av texten, men ni fattar poängen. Solen lyser, himlen är knallblå och det känns som att det börjar bli vår ute. Det går åt rätt håll som jag och Julia konstaterade innan :)

Nu sitter jag i skolan där jag kommer vara parkerad i några timmar framöver, men på rasten blir det ett besök på espresso house med Lisa. Sen ikväll blir det step på friskis!
Låter som en toppendag va?
Och imorgon ska jag träffa Jennifer och ta en mysfika :) jag längtar! Det var alldeles för länge sen vi sågs och snackade om allt mellan himmel och jord
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh fan va skönt att någon har lite vår .. här blåser de massa snö ..

2010-03-04 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0