Hur tänkte jag?

När jag var liten så hade jag en solklar favorit serie. Jag var helt inbiten och missade inte ett enda avsnitt...jag kommer ihåg att jag tyckte att allting var så spännande och alla skådespelare var så bra och killarna var så snygga. Serien jag pratar om var skilda världar....då kan man ju undra hur i hela fridens namn jag tänkte?
Av någon anledning fick jag en snilleblixt här idag och fick för mig att jag skulle kolla på skilda världar från början och återuppleva magin.
Jag lyckades leta fram pilotavsnittet på internet och började kolla...men ungefär 5 minuter in i programmet så insåg jag att det här är ju ren skit! Hur kunde jag vara så fängslad av detta? Vilken besvikelse, ännu ett barndomsminne stampat på :P

Daniel och Sandra som var tvillingar och även ett par i serien (ja ni hör ju hur illa det låter)

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHAHA åhhhh, jag älskade skilda världar.. men nu förstår man verkligen inte varför man följde något av det - hur B är inte alla program från den tiden jämfört med dagens?

2010-03-23 @ 18:30:06
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Jag älskade den också xD

2010-03-25 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0