Join us i kortgenerationen

Jag hatar när folk står framför mig i kön och ska betala med kort. Alltså inte det faktum att dom betalar med kort, det som irriterar mig är att dom inte vet hur man gör...
"Hur ska man trycka nu?" "Ska jag slå in min pinkod eller någon annan kod?" "Är det nu man ska godkänna?" "Trycker man på ok då?" osv..
Ännu mer galen blir man när man har två sådana tröghuvuden framför sig och man dessutom har bråttom!

Men humöret går ju helt klart upp när man kommer ut i solen :) Det var på tiden att solen och den blåa himlen vågade sig fram. Men det sägs att det ska bli snöoväder igen på fredag så det är bara att njuta medans man kan och sen plocka fram vantarna igen till helgen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0