Känner mig gammal

Höften knakar som tusan och gör helt galet ont. Det roliga är att det känns knappt när jag är inomhus, utan det gör bara helt sjukt ont när jag kommer ut. Det är nästan som att höften reagerar på fukten eller något :P
Låter som att jag är ca 80 år gammal nu men det är faktiskt sant!

Hur som helst så hoppas jag ändå på att jag kommer kunna dansa ikväll, det är faktiskt förberedelser för collage som pågår just nu och jag kan inte missa genomgången av den koreografin som ska gås igenom ikväll. Jag har redan missat ganska mycket på den... Nu blir det samhällskunskap (som vi egentligen inte ska ha, men eftersom läraren vi egentligen ska ha denna lektionen är i thailand så såg vår samhällslärare chansen att slänga in en extra lektion)
Kommentarer
Postat av: Elvira

Grattis till MVG :D

2010-03-23 @ 12:52:46
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0