Keep on walking

Har precis vart ute och tagit en promenad i det underbara vädret. Det är ju fortfarande lite kallt men det känns inte när man pinnar på och får upp lite puls :)
Nu ska jag trycka i mig lite brieost som min mamma så vänligt hade vart och köpt åt mig och sen ska jag möta upp Sanna för en chai latte.

Sen blir det allvar mina vänner! Det vankas svenska mästerskapet i Monopol. Men som tur är så har jag ju redan bestämt att jag ska vinna så det är ju ingen fara för min del. Nu gäller det bara för dom andra att kämpa om andra och tredje plats :) Har jag bestämt mig så har jag!

För övrigt så har jag och mammsen kikat på flygbiljetter till mig till Malta idag. Det ser ut som att jag troligtvis blir kvar i Sverige fram tills 12 september. Tänkte hinna åka upp till Stockholm en sväng och lite så innan jag åker så september blir ganska lagom. Nu är det verkligen på riktigt! Fan va taggad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0