Kvällsmys

Har ätit knäckebröd, druckit te, haft en lååååååååååååååååååååång konversation med min lilla mamma och nu ligger jag i min säng och kollar på tal till nationen med Magnus Betnér.
Magnus Betnér......jag tror inte det finns någon annan människa i hela världen som kan gå runt i cirklar och klaga på allt och alla i över en timme och ändå roa mig. Jag som hatar negativa människor annars, jag älskar Magnus material. Lite dubbelmoral kanske?

Men snart är det dags för mig att glida in i sömnens värld så jag kan studsa upp imorgon och vara superladdad för min frukostdejt, ett pass på friskis, danslektion, desperate housewives och cougar town. Det blir en bra dag imorgon :)

 

Han är inte bara rolig, han är snygg också. Fast det faktum att han nästan alltid har svettfläckar under armarna när han står på scen är ju hyfsat avtändande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0