Kvinnornas dag

Idag är det Den internationella kvinnodagen mina vänner :) och inte vilken internationell kvinnodag som helst, det är till och med 100 årsjubileum för våran dag. Idag är det en skön dag att vara kvinna ;)

För att fira den här speciella dagen ska jag ha tre timmar lång engelska lektion, hem och slänga i mig lite mat, sen dans för hela slanten ikväll. Party party eller what?

Förresten så har jag bestämt mig för att ha en vit vecka den här veckan..inte den klassiska versionen utav vit vecka. Min typ av vita vecka handlar om att jag ska sluta äta godis och massa annan skit. Bara mat, frukt och nyttigt från och med nu!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Skara Andreas

:) jag har haft 2 vita veckor nu ! mår riktigt bra !

you can do it Linn!

2010-03-08 @ 12:46:30
Postat av: Annna

melodifestivalen, morötter, gurka and dipp @ my place på lördag? ;)

2010-03-08 @ 16:49:12
URL: http://hattifnaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0