Lyckat av mig

Efter en total kraschlandning på mitt högra knä igår på en danslektion så går jag nu runt med knät inlindat i ett litet paket. Egentligen tror jag inte att det hjälper mot själva skadan, men det funkar bra som en stötdämpare. Jag kunde inte ens sätta ner knät i golvet igår, och det blir så svårt att stretcha då..Så ett stötdämpade bandage blir toppen!



Idag är det en stressig dag, jag ska till skolan (och förhoppningsvis ha lektion med johan om han behagar dyka upp) sen direkt till friskis för ett aerobicpass, sen reggaeton på medis och sen avslutar vi dagen med desperate housewives och cougar town :) Yääääääj!
Kommentarer
Postat av: Joel

Ååååh! Desperate housewives och Cougar town är typ veckans höjdpunkt :D.... Efter svenska Hollywoodfruar såklart ;) Hahaha

2010-03-30 @ 13:26:08
URL: http://joelahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0