Måndag

Jag är tillbaka. Det blev visst en lång bloggpaus i helgen men så kan det bli ibland när man har mycket för sig :)
Men nu är jag som sagt tillbaka igen, jag hoppas inte ni har saknat mig för mycket ;)

Som ni kanske alla har märkt så vann manboy inte melodifestivalen, vilket jag är väldigt bitter över. Så nu har jag bestämt mig för att heja på island i eurovision istället..deras låt är ju faktiskt bra!

Förutom melodifestivalen så har min helg gått åt till att vara ute med jennifer och sandra i fredags och plugg/fika med tilda igår.

Idag har jag engelska och sitter här och försöker vara jättedjup och analysera texter, det går sådär...men som tur är så ska det redovisas muntligt så då kan man ju bara svamla ihop något under tiden man pratar. Det går ju liksom aldrig ha fel.

Ikväll blir det massa dans, kul kul kul!

Sådär, nu är vi up to date med vad som händer i mitt liv :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0