Melodifestivalen Andra chansen...

Ikväll går andra chansen av stapeln och så här ser startfältet ut:



Så vilka hejar vi på?

Duell nr 1: Pain of Salvation VS Pernilla Wahlgren
Ärligt talat tycker jag inte att det spelar någon roll. Ett enda långt tråkigt intro eller en flashback från 1985. It's a lose lose situation

Duell nr 2: Pauline VS Crucified Barbara
Pauline är söt. Hon är urgullig! Men låten vet jag inte om jag är så förtjust i. Fast Crucified barbaras seeeeeeega låt vill jag inte heller skicka vidare. Tufft val! Men måste jag välja så blir det nog Pauline.

Duell nr 3: Kalle Moraeus & Orsa spelmän VS Neo
Här hejar jag på Willy Wonka (Neo). Utan tvekan! Folklig dansloge-musik är inte riktigt min grej...

Duell nr 4: Alcazar VS Jessica Andersson
En ballad möter en discodänga. Ni som känner mig kanske kan räkna ut direkt vem jag tycker ska vinna. Men för er som inte känner mig så kan jag ju tala om att jag tycker inte om ballader, men jag älskar allt som är dansvänligt. GO ALCAZAR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0