My precious

Fördelen med att gå i skolan så nära a6 är att man när som helst kan införskaffa sig en smoothie i världsklass eller en latte från espressohouse. Det kanske inte är så positivt för just plånboken, men det är oerhört positivt för mitt välbefinnande :)

Idag blev det en chock n' raz från naked juice bar. Mums säger vi till det.
Just nu sitter klassen här och håller på att försöka bestämma en ny utspringslåt till studenten, yaylalar eller va fan den nu hette gick visst inte hem hos vissa föräldrar. (Tack gode gud för det!)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååh naked bar älskar deras smoothie brukar alltid ta en när jag ska med bussen från city terminalen i sthlm! speciellt mango smoothien är mnog den bästa om jag får säga de. men därimot de dära aah blackout fan jag som ska vara kock kommer inte ihåg va de hette men du vet de dära tunnbröds rullarna med kyckling å sånnt i du vet säkert va jag menar men de var inte så´där jätte goda precis..

2010-03-26 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0