Nästan helg

Projekt och företagande är verkligen ingen kurs som passar mig. Jag fattar inte ett skit av den uppgiften vi har fått idag, det här kommer aldrig gå vägen!
Men strunt samma, jag orkar inte bry mig. Det är ju faktiskt fredag idag och snart ska jag iväg och ha samhällskunskap. Sen börjar min helg :)

Självklart ska jag som vanligt inleda helgen med lite träning på friskis! Det blir puls med John och sen ett danspass ovanpå det. Det var galet länge sen jag var på danspasset så det ska bli kul^^

Men nu ska jag försöka få ordning på affärsidé uppgiften och sen ska jag packa ihop mig och dra iväg till skolan. Tagga ett besök på espressohouse vid halv två rasten?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0