Onsdag

Ojojoj vilken gräslig natt jag har haft. Jag kunde verkligen inte somna, jag vände och vred, vred och vände, rullade och vred, vände och krånglade. Sista gången jag kollade på klockan var den 5:27, sen vaknade jag och gick upp klockan 7. Verkligen inte en skön natts sömn!

Men det gör ingenting för idag ska jag få hämta ut min studentmössa och sen ska jag till Sanna och bygga en pokal. Men förhoppningsvis blir det en chai latte först innan vi börjar bygga, jag kräver chai latte! Det är som min drog...
På tal om droger så håller jag på med mina ANT plancher som jag inte alls orkar göra en stor grej av. Mina blir bara konstiga xD

Men men, that's life!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0