På besök hos Linda

Hade egentligen dans idag men på grund av en knakande och smärtande höft så hoppade jag över den och spenderade kvällen tillsammans med Linda istället :) Det var mysigt, det var så sjukt länge sen vi umgicks nu.
Först var vi på ett litet besök hos Kim och snackade lite skit med honom. Sen stack vi hem till Linda och svängde ihop lite mat...eller ja, linda svängde ihop lite mat. Jag stod och tittade på och var social, men att vara social och underhållande är också viktigt så jag kände ändå att jag drog mitt strå till stacken ;)

Det som bjöds på var ett litet hopkok av saker vi hittade i kylen xD det blev pasta med gräddfil, creme bonjour vitlök, paprika, salt och vitpeppar. Faktiskt väldigt gott! Linda är en riktig mästerkock må jag då säga :)


Här hackas det paprika


Linda i kylen xD


Så här stylish var jag under processen. Lite lagom blek och slapp sådär


Slutresultatet! :) MUMMA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0