Plugg plugg plugg

Har befunnit mig i ekonomins värld de senaste 2 timmarna. Men nu tar jag en liten välbehöv facebook-paus och andas ut lite. Det tycker jag att jag är värd :)
Ikväll ska jag ta en liten fika med Jennifer också, det tycker jag att jag är värd det med! :p Efter den här helvetesveckan i skolan så är jag värd all njutning jag kan få.

Men det jag egentligen ville komma till med det här inlägget var att vi har valt en utspringningslåt till studenten nu och jag är MORTIFIED! Jag hatar den och jag funderar starkt över att kolla om man kan få springa ut tillsammans med en annan klass i ren protest. Men här har ni den i allafall:



Pluggandet kallar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0