PMS

Till alla er där ute som aldrig har lidit av ordentlig jävla mensvärk så har jag bara en sak att säga: Skatta er lyckliga!
Inte nog med att magen känns som en uppsvullen ballong, man blir så sjukt tjurig också. Och man kan verkligen inte hjälpa det! Jag kommer ofta på mig själv med att bete mig som ett riksmongo när jag har pms och då blir man irriterad på sig själv för att man är så jobbig xD en ond cirkel det är vad det är!

Jag vet att det är en hel del killar som läser min blogg så nu ska jag passa på att ge er ett råd värt guld. Ställ aldrig frågan: "Har du mens eller?". Tyckte du din tjej var lite småsur innan så bryter nog helvetet ut om du ställer en sån fråga..

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahaha älska bilden :D

2010-03-29 @ 22:56:30
URL: http://nevertoopersonal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0