Rent och snyggt

Nu har jag dammsugit och torkat av hela min dator för första gången på snart tre år. Det var verkligen på tiden som ni kanske kan förstå!
Jag dammsög hela tangentbordet och utanför fläkten. Jag vågar inte öppna datorn och dammsuga inuti som dom gör när man lämnar in den, men att dammsuga utifrån kanske hjälper lite iaf? :)

Det känns iaf stor skillnad på tangentbordet. Inga dammtussar som sticker upp mellan tangenterna längre :) (jag låter verkligen som en riktigt fräsch och renlig person i det här inlägget..)


Rent och snyggt! :) Och ja jag vet att bilden är suddig men det är helt enkelt sånt ni får leva med. Jag är en dålig fotograf med dålig kamera, punkt slut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0