Sockerkick

Eftersom jag knappast fick någon sömn alls inatt så är jag ganska trött. Men jag vill inte somna nu för då kommer jag nog inte kunna sova inatt heller och då blir det en ond cirkel av det hela liksom :P så i ett tappert försök att hålla mig vaken ligger jag nu och äter bullar (som mormor hade med sig till mig igår) och dricker varm belgisk choklad.
Det är något jag verkligen rekommenderar! Alla ni där ute som tycker om varm choklad borde verkligen testa att dricka den belgiska varianten.
Man blandar bara ner den i varm mjölk och sen är det bara att dricka och njuta! :)
Jag har köpt min på olgas hus på klostergatan i jönköping.

Kommentarer
Postat av: jossan :-D

fick inte du typ nåt sånt när du fyllde år av oss också? =D (a)

saknar dig Linn! :( syns på fredag/lördag? :) :) :) (L)

2010-03-29 @ 20:46:31
URL: http://jjoesfin.blogg.se/
Postat av: jejja

ååh måste prövas bara jag hittar till det dära stället xD har blivit lite dålig på ställerna här på åland xD

2010-03-30 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0