Tisdagslycka

Mina tisdagskvällar kommer tydligen bli mer underbara än vad jag trodde. Inte nog med att det är Desperate housewives, som för övrigt var galet bra igår, det är cougar town också :)
Fan va kul det var, jag älskade det! Courtney Cox är ju för underbar, hon passar så bra som en lite lätt galen och osäker mamma. Det är ungefär sån jag väntar jag att jag kommer vara när jag är 40+ (minus sonen förhoppningsvis) :P

Det här blir en serie jag definitivt måste följa!



Men tillbaka till desperate. Karl dog! Jag hatar att Karl dog, han var ju kul och tog fram en rolig sida av Bree. Och stackars Lynette. Det var verkligen ett helt galet avsnitt igår. Undrar hur det går med Orson? Äsch nu måste jag ju vänta en hel vecka tills jag får veta...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0