Tv mys

Tisdagskvällar är ju som dom flesta vet min tv-kväll. Idag har jag laddat upp med wasas färdiga knäckebröd och apelsinjuice xD exklusivt värre hörrni!
Till dessa delikatesser njuter jag också såklart av Gabis desperata försök att hålla Ana borta från sex och av Orsons självmordstankar som näst intill driver Bree till vansinne. Grädden på moset blir Tom och Lynettes totalt talanglösa skådespelande terapeut :)
Tisdagskvällarna är mina bästa vänner!


Dom här små godingarna kan jag äta ihjäl mig på! :P speciellt dom med tomat och lök
Kommentarer
Postat av: Annna

men Linn.. dom där wasa grejjerna är ju inte ens goda? det känns som att äta plast och de smakar röv :O

2010-03-24 @ 02:31:08
URL: http://hattifnaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0