Upp och sträck

Har precis kommit hem från ett medelpass på friskis. Minaz var det som körde närmare bestämt och gud va jobbigt det var!
Det var askul med ett jobbigt medelpass för en gångs skull, annars tycker jag dom brukar vara så lama.
Efter passet så stretchade jag riktigt ordentligt och det var välbehövligt kan jag tala om. Hjälp va man blir stel fort när det är så kallt ute! Jag har typ inte stretchat på hela veckan (laaaat) så det var på tiden.

Nu när jag är nytränad och utsträckt så tycker jag att det är på sin plats med en skål nudlar :) sen blir det att tagga för melodifestivalen ikväll. Det är ju andra chansen people! Det börjar närma sig final :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0