Vart tog det vägen?

Ja min morgonpigghet alltså. Innan hade jag jättelätt för att gå upp på morgonen och hade inga problem med att kliva rakt upp när klockan ringde. Men däremot så var jag supertrött på kvällarna och däckade vid typ senast 12 om jag inte hade något speciellt för mig. Men nu har jag helt plötsligt jättepigg på kvällarna istället och får åla upp ur sängen på morgonen efter att ha snoozat en halvtimme.

Vad har hänt?

Inatt låg jag uppe till klockan tre och jag kunde verkligen inte sova. Det var totalt omöjligt. Sen när min klocka ringde vid halv sju så trodde jag seriöst att jag skulle dö! Jag blev helt förstörd...
Hatar att vara trött. Jag vill ha tillbaka mina gamla sov-vanor.
Kommentarer
Postat av: tilda

Haha, gumman börjar du bli mänsklig?

2010-03-12 @ 09:51:10
URL: http://cantfeelit.blogg.se/missd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0