Anpassar mig...

Söndagar är vilodagar här nere på malta (katoliker ni vet) och idag har jag definitivt tagit seden dit jag är kommen..vaknade vid 11, vid halv ett släpade jag mig ner till stranden och sen låg jag där till halv fyra. Efter det blev det chill framför datorn och sen middag med olga. Sen dess har jag typ gjort nada. Har försökt kladda lite på min uppsats jag ska skriva till fredag men jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva så jag måste fråga läraren imorgon.

Idag är det för övrigt valvaka i sverige! Inte för att jag tror att någon skulle ha missat det men ändå :P jag som röstar blått känner mig ganska nöjd med resultaten so far, men det är inte över än så vi får väl se vad som händer.

Min pasta carbonara som måste vart anpassad för typ 3 personer, jag fick knappt i mig halva men shit va gott det var :)

 

Nu är det dags för mig att inta sängläge och kolla lite på oc innan jag somnar. Lång rolig dag med skola och david guetta imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0